onsdag, oktober 10, 2007

’Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya’

Usch, vad jag inte tycker om dagar så som de var i måndags (nedanstående inlägg).
Men nu är det mycket bättre! J Alla har vi våra bra och dåliga dagar, och dagar där emellan.

Igår fick jag tillbaka min dator som har varit inne på reparation den i torsdags. Det förgyllde min dag och ännu gladare blev jag när jag senare träffade Oskar!

Idag är tredje dagen på praktiken, det känns som vi har varit här längre. Hyfsat kul, vi har hittills fått lära oss lite om olika inställningar till kameran och så. När vi inte gör det sitter vi inne på Mostphotos, där vi lägger upp bilder, röstar och kommenterar på andra bilder.

Idag blir det nog en sväng till gymmet, måste ju hålla mig i form och även bättra på min kondition. Sen vill jag att vi ska få tillbaka mammas bil snart, så jag kan ut och köra!

Ska kika vidare.

Ciao!


Inga kommentarer: