lördag, oktober 13, 2007

Release me.

Igår tänkte jag under två tillfällen skriva ett inlägg, men första gången så fick vi uppdrag av Radde att bygga en klädställning och andra gången la internet av. Inte för att jag tänkte skriva nåt speciellt men jag vill ändå hålla bloggen ganska uppdaterad.

Igår hände inte så mycket på praktiken, vi satt vid datorn och byggde som sagt en klädställning, sen fick vi sluta, 5 min innan mitt tåg gick, min vanliga tur. Så jag fick driva runt lite på stan ett tag.
När jag kom hem hade jag tänkt träna men det blåste så himla mycket så jag orkade inte cykla genom hela stan, så det får bli en tripp till Nultan imorgon istället. På kvällen kolla jag och Oskar på Idol.

Idag då? Jo, idag ska vi åka till IKEA J Mamma och pappa ska ha lite nya grejer till deras sovrum så jag följer med som smakråd plus att jag vill ha en ny tavla. Sen sa Sofia att de hade nån bra peeling? Det blir nog en sån också skulle jag tro.
När jag kommer hem blir det lite städning, sen ska jag få med mig mamma ut och köra lite. Var tänkt att jag skulle köra gamla vägen ut till Oskar igår, men nej då kör mamma fel väg så det blev inget med det.
Vad händer ikväll då? Låter inte helt fel att bara vara hemma och mysa och kanske kolla på Notting Hill med mamma J

Ska kila nu.

Ciao!

Inga kommentarer: