söndag, november 11, 2007

Another turning point, a fork stuck in the road.

Helgen har bestått av chill & umgänge med Bästa Sofia, så glad att jag har dig! =)

Skulle ha behövt plugga lite också, men som vanligt har jag skjutit upp det igen. Har skjutit upp det mesta i flera veckor nu. Har lite lätt ångest över det. Men jag har bara mig själv att skylla.

Nu är det bara en vecka kvar på praktiken. Puh, äntligen! Men det värsta väntar, den där j*vla ergonomi- arbetsplatsundersökningen. Orkar verkligen inte göra den, men jag måste! Tur att jag har hjälp av Malin & Robin i alla fall.

Hela hösten har jag för en gångs skull varit glad och tyckt att det har varit mysigt med höst, hur mycket alla andra än klagar. Men nu känns det som jag börjar tappa lusten för allting, känns som ingenting har någon mening. Jag tror den största anledningen till det just nu kan vara att jag känner mig lite stressad inför skolan, let's hope so! Jag tänker verkligen inte gå in i en depression igen. Så jag ber Er därute, tänkt positivt, Du vinner inget på att gå runt och vara deppig. Lev ditt liv & tänk framåt, innan det är försent – ditt liv går inte i repris!

Nu ska jag sova. Hoppas ni kan se hösten & vintern lika positiv som jag kan!

Ciao!

6 kommentarer:

Sabina sa...

Jag har med hämtat ner alla avsnitt men det ångrar jag ;) Du såg säga till mig vad du tycker om det sen :) Jag har precis vart inne i en depression jag :( Hoppas jag har kommit ur den nu! Eller jag vet att jag e på väg ut men jag känner fortfarande av det rätt ofta! Blir nog bättre i december när julen snart är här :D Första advent snart ju :) När ska vi ses? Pussen<3

Sabina sa...

En sak till. Kommer du och hälsar på här på onsdag eller? ;)

Sabina sa...

Kan inte jag ge dej mitt lösen så kan du gå in och fixa det där med tid och datum? Litar på dej lixom :D

Sabina sa...

Jag vet faktiskt inte vad jag har för kort, men det är ett TIM kort. Det är väl som en vuxen? eller? :) Jaaa jag kan förbereda dem. Måste bara veta om du ska komma först :D Pusssssss<3

Sabina sa...

Jag har skickat mitt lösen till din hotmail ;) Fixa så snabbt du kan :D Tacktack :D

Sabina sa...

Tack sötnos <3 det var snällt!