lördag, november 10, 2007

weekend.

Idag blir det nog en softar/pluggdag. Har precis skrivit min planering när jag ska ha en egen idrottslektion, duktigt tycker jag eftersom den inte är förrän vecka 6 =) Ska ta och skriva klart min engelska novell senare, det är bara slutet kvar. Sen är det bara två ergonomi- och en flashuppgift kvar att göra. Flashuppgiften är egentligen klar, men jag tänkte göra den lite snyggare.

Städa ska jag också göra, får bli snart så jag har det gjort.

ta dig tid att skratta, det är musik för hjärtat!
här får ni en anledning till att dra på smilbanden!

Ciao!

1 kommentar:

Sabina sa...

Jag skulle jättegärna vilja ha hjälp med det ;) Blir gaaaalen när de står fel =/ Var du på öppet hus? :O Jag o jimmie kom dit 12 :P Jag tycker inte ens gossip girl e bra... Pussen<3