onsdag, december 12, 2007

Back on track.

Idag vart det bowling med klassen och den andra mediaklassen, Sabina du vet ju vad vi tycker om den klassen =P Kom sist, men fick i alla fall en strike och var bäst i andra serien J

Imorgon blev det tydligen inget luciatåg, tråkigt L Nöjeskommittén skyllde på stämbandsinflammation, men det tror jag vad jag vill på =P Vi får i alla fall luciafika, pepparkaka & lussebulle (utan russin hoppas jag!) mums!

Till helgen blir det att klä granen eftersom mamma åker till Umeå på söndag. På lördag ska jag också träffa Sabina!! :D :D :D Kan knappt vänta tills vi börjar trean då vi kommer få gå i samma klass igen! J <3

Nu börja tv:n.

Ciao!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Haha, aa jag vet vad du tycker om den klassen :) men om ett halvår är de slut med det ;) Här finns inga att inte tycka om .. Eller ja det finns det väl alltid men jag måste säga att dne här skolan chockar mej :) Nice folk alltså :) Saknar att gå med dig, hade inte vågat hoppats på det här alltså :) Du o jag <3 JAg ringer dig på fredag så bestämmer vi då när vi ses på lördag :) Vet du om det är Luciatåg på stan idag? Och sånt fall vilken tid? Pussen<3

Sabina sa...

Men när får du lov då? Vad är kröning för nå då? Är inte det när dom utser lucia? Då måste dom ju stå och sjunga vid konsum torget på den där scenen som de brukar!? Eller e jag ute o cyklar? Pussen<3