tisdag, december 11, 2007

Home.

Idag blev även jag en av dom som stannade hemma i sängen. Vaknade vid 6 imorse med en dundrande huvudvärk så det fanns inte en chans att jag skulle orka sitta framför datorn i tre timmar och sen ha matte. Det var välbehövliga lektioner, men hade jag väl tagit mig till skolan hade jag nog ändå inte fått något gjort så =P

Imorgon mår jag nog bättre och då blir det bowling på Strike, sen en tur till biblioteket för lite namnforskning.

Hälsar alla andra sjuklingar ett stort krya på er! Det är snart jul, ingen vill ju vara sjuk då? J

Ciao!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Vad gör du på lördag?:) Ska vi va då? Puss<3

Sabina sa...

Jaa jag skulle gärna ha hjälp med det:) Vad sägs om att vi ses runt 11 eller tolv, åker upp till nautilus sen åker hem till dej o fixar det där och fotar o så? :) Sen runt halv sju sju ska jag träffa Jimmie :) men det blir väl bra? Puss<3 Längtar till trean <3<3<3