fredag, december 07, 2007

This moment.

Ikväll var det som alla vet final i Idol. Både Amanda och Marie var grymma och jag tycker båda var värdiga vinnare. Men under tidigare år har det gått bättre för de som har blivit 2:a eller på andra platser också, så jag tror Amanda kommer gå långt för hon har så grym och speciell röst!

Imorgon ska jag verkligen försöka sova ut, borde kanske stänga av mobilen helt så jag inte får sms typ halv sju på morgonen som imorse, tack för den =P när jag har vaknat iaf blir det förhoppningsvis träning med Sofia sen kanske en sväng på julmarknaden. Var tydligen pepparkakshus- utställning på museet, det lät intressant J på kvällen blir det kalas hos min farbror.

På söndag vill jag baka julgodis. Tryffel och 'American Rocky Road' som Leila visade.

Nu ska jag ta och sova!

Ciao!

Inga kommentarer: