torsdag, december 06, 2007

update.

redovisningen gick helt okej, vi diskuterade ganska mycket, var typ det redovsiningen gick ut på, så det var bara bra.

när vi började multimedian efter lunch, börjar Emily att berätta en tråkig sak. Hon ska sluta efter jul :( Jag tycker att hon är bland de bästa lärarna jag har haft och också i de roligaste ämnena. Hoppas bara vi får en bra lärare efter henne så det inte blir som på webdesignen förra året.

Känns som jag skulle behöva plugga lite när jag kommer hem. Skriva rent lite svenska så jag vet vad jag ska ta reda på när vi ska till biblioteket, göra matte så jag hinner göra provet innan jul och skulle också behöva göra om min retorik- uppgift litegrann så jag kan få högre betyg.

Ska även fixa lite mer med hemsidan, men det går fort.

Ska nog kanske ta och köpa lite godis på hemvägen - bästa pluggbränslet! Visst är det jobbigt att plugga, men man känner sig så duktig efteråt :) Så nu lovar jag att jag ska plugga när jag kommer hem! (inte allt, men iaf en uppgift!)

Ciao!

1 kommentar:

Sabina sa...

Vet du en sak? Du skrivet typ BARA om skolarbete i din blogg nuförtiden :P hehe! Får se hur det blir på lördag . Puss<3