söndag, januari 06, 2008

Confusing feelings

Sista dagen på lovet då.
Om jag ska utvärdera lovet, så har jag nog inte så mycket att klaga på. Var väl isåfall att det inte var någon snö på julafton =/
Till största delen har lovet bestått av umgänge med de bästa J

Idag har jag umgåtts med Sofia och Viktor och på vägen till Viktor blev det en lagom lång promenad med Sofia och hennes mamma. Alltid skönt att komma ut, röra på sig och rensa hjärnan lite. Fast på ett sätt kan det vara skönt att gå själv ibland också, för ni ska veta att det är mycket som snurrar i mitt huvud nu: skola, flytt och allt annat som hör vardagen till i en tonårings liv. Det är sådana saker som får en att ligga sömnlös om nätterna, men ikväll ska jag sova tidigt, för imorgon ska jag upp relativt tidigt och träna innan jag åker in till västerås, jag kommer vara helt död!

151 dagar kvar, sen slipper jag skiten!! ;D Sen blir det du & jag Sabina! =)

Ciao!

1 kommentar: