tisdag, januari 08, 2008

When does it ends?

Har nyss dammsugit, för imorgon måste det vara fint när det är husvisning J Hoppas på att fler är intresserade för då får vi antagligen mer för huset ^^
Längtar faktiskt lite tills vi ska flytta, för det ska bli kul att få göra om ett nytt rum, en toalett och en liten hall som kommer vara min och Issas eftersom vi bor på övervåningen. Ska bli skönt också att inte bo vägg-i-vägg med henne, för hon dunkar massa musik hela tiden, vilket är ganska jobbigt.
Jag kommer ju självklart vara med på ett hörn när vi gör iordning resten av huset också, för det är någonting jag verkligen tycker är kul, det här med inredning, fix & trix!

Andra dagen i skolan och jag väntar redan till sportlovet. Fick en ny lärare i Multimedia, som har gått från att vara mitt favoritämne, till ett ämne jag inte alls tror jag kommer tycka är så kul =/ Så på själva plugg- fronten tror jag det kommer bli mer än i höstas, iaf nu i början. Men med tanke på alla lov som våren innehåller, så lättar det nog upp en del!

På tisdag ska jag till studie- och yrkesvägledaren och prata lite om lite kurser och så tills i trean J Längtar så!! Hoppas bara att jag kan få tid till alla kurser jag vill läsa =P

Nu ska jag läsa lite, sen kolla på andra avenyn, sen sova!

Ciao!

Inga kommentarer: