söndag, januari 20, 2008

Sunday always comes too late

Så var ännu en helg över och det bara skriker ångest och stress i min hjärna!
men jag får hoppas det lugnar ner sig snart.

Usch, längtar inte till de två närmaste veckorna =/ det är egentligen inte överdrivet mkt att göra, men allt behöver väl inte komma på samma gång? Den här veckan som kommer är det bara svenska redovisning i språkhistoria, men veckan efter det är det matteprov och egen engelska lektion (help me!) Jag fattar kanske halva kapitlet på matten och eftersom det är MaC är det inte det enklaste och jag tvivlar på att jag faktiskt kommer klara provet.

Ska också säga till alla som inte vet, att nu har vi sålt huset och den i mitten av mars börjar vi flytta upp till Ekbacken J Ska bli ganska skönt faktiskt, få lite mera utrymme!

Det var väl allt för idag.

Ciao!

There is things I'll never say

Inga kommentarer: