lördag, januari 19, 2008

Saturday, wait

Lördag.

Igår hade vi studiedag och det var riktigt skönt! J Hade tänkt ägna hela dagen åt att plugga, men så blev det inte alls =/ Hann helt enkelt inte med. Först fixade jag lite med musik på datorn, sen gjorde jag mig iordning, försökte förstå matten (vilket inte alls gick), sen käk, iväg till Hår och Nagelcenter och klippa mig, hem, chilla lite, sen laga mat, Martin kom, vi åt, kollade på film. Sen var han tvungen att åka vid tio =/ Så då kollade jag lite på film, sen ringde Sofia så jag gumgicks lite med henne. Sen var klockan halv ett och då hade jag ingen ork att plugga, men spela gitarr, det orkade jag J

Idag då? Ska snart duscha, sen äta. Sen egentligen borde jag plugga, men det får vänta tills lite senare, för jag följer nog med mamma och pappa till Willys, för att köpa hårfärg J

Ha en bra dag allihop!

Ciao!

Inga kommentarer: