tisdag, januari 15, 2008

Tuesday's grey

Tänkte att jag skulle slänga in ett litet inlägg nu innan lunch. Blir inte så mycket bloggande nuförtiden, dels är det för att jag inte har så mycket intressant att skriva och så har det blivit lite mycket i skolan nu, så det blir plugg för min del.

Idag var jag på möte med Studie- och yrkesvägledaren här på skolan, för att prata om mitt skolbyte. Åh, vad jag längtar J

En till sak jag längtar till är fredag (delvis iaf)! Dels för att vi har studiedag och jag har beställt klipptid. Ska nog köpa färg snart också, för mitt hår behöver lite nytt liv!
Men det jag inte längtar till är att jag resten av min lediga dag måste plugga =/
Men kvällen ser jag mest fram emot! J Då blir det filmmys med M! Det är sådana saker som gör en vardag lite ljusare, när man vet att helgen kommer med nått gott J

Nu vill jag ha lunch!

Ciao!

Inga kommentarer: