måndag, februari 04, 2008

There’s always hope

Måndag och ny skolvecka. Men den här veckan blir ganska soft, eftersom jag tar ledigt onsdag och torsdag, tycker liksom inte att en temadag om spelberoende och en eftermiddag med föreläsning om nåt annat beroende är nåt för mig! =P Tur hade jag med för Sofia är också ledig på onsdag J så det blir nog träning, bubbel sen kanske OC- maraton resten av dagen, låter ju inte helt fel enligt mig! Men ska jag slappa hela den dagen, måste jag skriva klart naturkunskapen innan, för jag tänker inte göra allt det på torsdagen. Men med mammas hjälp är jag nog snart klar, för hon kan ju det där med kemi och fysik J

Jag tycker inte om att det på lördagen kommer snö, som på söndagen töar och sedan natten tills idag fryser till, så det blir isgata! Blir då ingen lätt match att cykla till stationen eller Nautilus =P Vilka problem asså ^^

Slutar om en halvtimme! J

Ciao!

Inga kommentarer: