söndag, februari 03, 2008

Vad vore jag utan dina andetag?

Tänkte slänga in ett litet inlägg här, såhär kvart i tolv på en söndagskväll.

Vad har hänt i helgen för min del då? I fredag var jag med Sofia, det enda vettiga vi gjorde var väl våran promenad runt halva stan nästan mitt i natten. Sen sov hon här och på lördagen begav vi oss (mitt i snöstormen!!) hem till Victor en stund, sen på kvällen blev det film med lite folk.
Idag blev det träning och bubbel med Sofia x2, trevlig trevligt J Nu på kvällen blev det film med familjen, och nyss har jag spelat lite gitarr, bl.a. Gyllene Tider och gud vilka sommarkänslor jag fick!! 122 dagar kvar sen sommarlov J J
Sen blir det ett helt år med Sabina i Eskilstuna! <3

Tänkte kolla på Andra Avenyn nu, tills jag somnar, vilket kommer bli ganska snart =P

Godnatt!

Inga kommentarer: