måndag, mars 17, 2008

New

Kvällen har spenderats i nya huset. Inte det trevligaste, eftersom det inte är ordentlig städat och hälften av allt var inte helt rätt gjort, så duschen typ läcker, i mitt rum saknas det lister, det sitter spikar överallt etc.

Så det blir väl städa imorgon, sen ska jag börja med att måla mitt tak vitt, sen när pappa har fått upp väven ska jag måla hallen.
Sen måste jag hinna med lite skolarbete också.

Nu ska jag skära lite morötter, eftersom vi har kvar dip sen igår. Så det blir lagom till Andra Avenyn på 24:an.

Nästa gång jag uppdaterar är jag i nya huset, internet flyttas antagligen dit imorgon.

Ciao!

1 kommentar:

Sabina sa...

Men du, kan vi träna iaf fasst jag sa att jag inte ville det? Kom på att vi åker på kryssning på fredag så det blir inge träna i helgen =/, var har de nya rör? :O Inte uppe va? Där sola jag igår.. Ja båda dom jobbar i Örebro, på samma företag.. så det är ju inte konstigt att de vill flytta!! Men trist iaf.. :P Puss<3