måndag, mars 17, 2008

Today is the day

Måndag, ny skolvecka. Men jag ska bara dit nu på eftermiddagen och en sväng på torsdag förmiddag för mentorssamtal. Annars kommer jag tillbringa denna vecka här & i det nya huset J Ska antagligen slipa mina väggar, måla taket, måla hallen och fixa & dona med lite annat. Eftersom det är resursdagar i skolan och jag inte pallar sitta där, får jag försöka plugga lite mellan alla flyttkartonger också, så jag hinner klart med alla möjliga presentationer. Läsa min engelskabok måste jag också göra eftersom man ska ha läst ut den veckan efter påsklovet, då jag kommer spendera hela veckan till att flytta!

Ska åka till stationen nu, får skjuts för det är j*vla snövädret som har dragit in L

Ciao!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Näe jag ska träna både måndag och torsdag o fredag.. Kan vi inte bubbla baara? ^^ Det är så soft :D Hehe! Puss

Sabina sa...

Kul att flytta :) Camilla o dom ska med flytta, de ska flytta ifrån Arboga till ett hus på landet utanför Örebro :( Typ sju mil dit :(:( Du ska iaf inte flytta så långt.. Tur det ^^ Puss