söndag, mars 30, 2008

‘that’s my cool and I can’t take it off’

Nu är jag tillbaka. Men kanske bara för en liten stund, har nämligen en hel del att göra både hemma och i skolan nu så..

Har ju inte blivit många minuter framför datorn den här veckan. Men nu har vi flyttat klart, nu är det "bara" städning och uppackning som är kvar.
Plus det har jag inte hunnit plugga nåt de senaste två veckorna så det får bli stressplugga nu =/

Nog pratat om skola och flytt.
Mitt i allt tog jag en liten paus och åkte upp till Hjälmareborg på 18- års kalas och riktigt trevlig var det. Trevligt
folk och mycket
dans och med lite för små skor så resulterade det i nästan blåa tånaglar – AJ! Sen var det inte bästa marken att gå på utanför, så nu är mina skor förstörda av lera =( ska se om det går att fixa till, eftersom det är mina enda ballerina för tillfället.
Så nu sitter jag och väntar på att få lite bilder från Ullis J

Snart blir det sängen, skola imorgon -_-

Ciao!

Inga kommentarer: