onsdag, april 02, 2008

Den första svalan

Tänkte slänga in ett blogginlägg innan tv:n börjar. För numera på onsdagar kommer jag nörda framför tv:n hela kvällen (men det är nog nästan den enda dagen jag ser på tv också..)
Först är det So you think you can dance som jag har fastnat lite för. Sen är det ju Grey's J
Efter det följer humorprogrammet Sverige pussas & kramas där Björn Gustavsson är med, så då måste jag ju självklart kolla! J

Annars har dagen bestått av skola och engelskaläsning, måste vara klar tills på fredag och nu har jag bara 20 sidor kvar, bra jobbat Elin! Fick också reda på att både svenskan och naturkunskapen har blivit uppskjutet och det tackar jag för! Då behöver jag inte plugga ihjäl mig den här veckan iaf

Imorgon slutar jag ju tolv, så då blir det hem och sätta sig i solen om den vill vara framme. Sen ska jag träna med Sofia och vi ska nog också fixa Ullis present och jag tänkte även beställa klipptid om jag kommer ihåg.

Inga kommentarer: