lördag, april 26, 2008

kväll blir natt och tankarna för stora

Nyss kollat lite på O.C. Blir nog sängen snart.

Dagen har vart helt okej, sovmorgon till klockan 13 så jag tog en springtur vid 9, men idag gick det inte alls nå bra, var alldeles för trött. Men nu är det inte långt kvar tills det gäller så det blir hårdkörning i helgen och på mån&tis.
Naturen idag gick ganska snabbt och som vanligt när det är natur och fredags eftermiddag så ska John alltid slänga ur sig en rolig kommentar. Sist var det en fråga att vi skulle öppna spacebook istället för facebook och idag undrade han vad bär käkade mer än björnar. Aa, det blev inte riktigt rätt där va?

I alla fall, när jag kom hem blev det umgänge med Sofia hela kvällen J

Nu när sommaren är på väg kommer mera känslor fram, så vissa stunder känner jag en stor längtan och desperation. Men ska inte sylta in mig för mycket, för då vet jag hur det slutar.

Nu blir det ett till avsnitt av OC eller några kapitel i min bok, som är så bra!

Ciao!

Inga kommentarer: