onsdag, april 23, 2008

SMILE

Nu är det verkligen vår på riktigt J

Hade Nationellt Prov i Svenska Uppsats idag, det gick bra. Var klar vid tolv, så köpte en glass på Pressbyrån innan jag åkte hem. Väl hemma blandade jag iordning en smoothie och satte mig med en bok i solen. Där har jag setat i princip hela eftermiddagen/kvällen. Vid sju tog jag en långpromenad med Tindra, så denna dag har varit underbar.

Boken jag läser heter Självhjälp för tonåringar och är Dave
Pelzer's sjätte bok. Den är riktigt bra, har läst ungefär halva och nu bara längtar jag till att få läsa de fem första böckerna, har inte hunnit med det än. Så det blir en hel del läsning i sommar. Har även planerat att läsa sista boken i Stieg Larsson's trilogi. Så det är 6 böcker sammanlagt.

Snart börjar Grey's J Så ska ta och hämta lite smoothie och kanske lite chokladmousse.

Min blogg firar 1 år idag!

Ciao!

3 kommentarer:

Sabina sa...

Vad skrev du om på nationella provet? :P Vilken text valde du? Puss<3

Sabina sa...

Jag skrev en krönika om sagor.. :) Vi ska till Västerås runt halv tre tror jag :) Hihi!! :) Du ska väl köpa nån klänning eller nåt till festen med =)
Puss<3

Sabina sa...

Jaa jag vet inte när vi ska åka =/ Kanske nästa lördag?? Alltså i maj blir det då ju :P Puss<3