tisdag, maj 06, 2008

Fånga en fjäril

Trots sovmorgon till elva, så var jag tvungen att gå upp halv 8, eftersom det kom hantverkare hit som skulle fixa våran toalett som det har vart vattenläcka på. Så nu har de rivit upp hela golvet och det ska stå och torka tills på måndag.

Eftersom mamma är i Umeå passade jag även på att låna familjens dator och fixa alla album med Lars Winnerbäck, han är så bra!! Längtar så till hans konsert den 8 augusti J

Kvällen spenderas med att öva på svenskan inför imorgon. Jag kan det ganska bra och är inte så nervös. Sen har jag ju alltid matte att göra, men eftersom jag redan har haft en tre timmar lång mattelektion tror jag det får vara bra för idag. Är trots allt ledig på torsdag så det blir väl en hel del plugg då. Sen hoppas jag att få träffa Sabina en stund på torsdag också J

Var in till Kicks på lunchen för att lukta på Diesels nya parfym Fuel for Life– igen. Den luktar så gott och jag vill verkligen ha den. Men det får väl bli tills jag har fått min första lön i sommar, vilket blir runt den 25 Juli =P Men men, jag får skylla mig själv när jag redan har gjort slut på nästan hela studiebidraget.
På tal om det, nån som har koll – får vi hela studiebidraget i maj och halva i juni?

Ciao!

Inga kommentarer: