tisdag, maj 06, 2008

Truth

Jag är inte snäll mot min kropp:
- Jag har blåsor på tårna av mina nya skor
- Jag tror mitt vänstra öga har råkat ut för någon bakterie, blir säkert bättre av att jag sminkar mig eller vad tror ni? Har iaf undvikit linserna..

det plus att jag snart kommer stressa ihjäl: svenska imorgon, matte på fredag
(+ iaf ett prov till -_-), en flashfilm ska snart vara klar, rest i en annan flashgrej (Simone fixa texten!!), litteraturredovisning på svenskan nån gång, göra en hemsida i naturen. vare nå mer? jo, den f*rbannade träningsläran... och redigera klart våran backstagefilm till Food4U!
och vi slutar skolan om 28 dagar (det med helger inräknat). GAH!!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Stackars Elin =/ Verkar jobbigt!! Jag har inga uppgifter kvar som jag inte gjort ;P Plus att vi slutar den 30 maj här i Eskilstuna ^^ Fusk va?! :P

Sabina sa...

Jaa visst :) Det skulle vara jätteskoj, då hoppas vi på fint väder då:) Det ser ju lovande ut nu iaf :):) Puss<3