fredag, juli 25, 2008

äntligen fredag!

denna fredag var extra efterlängtad. sista dagen på jobbet för denna sommar, skönt :) fick lön idag också så jag och josefine gick och käka pizza på lunchen, vikingkebab på nye kebabhuset var asgott! ni måste gå dit ^^

blev högsjön direkt efter jobbet, där det blev bad, sol och pastasallad!

nu sitter jag här helt själv, hela familjen har flytt huset och lämnat mig :(
så jag ska ta min smoothie och gå till tv:n nu.

imorgon ska jag äntligen träffa Sabina, hon är helt enkelt bäst! <3

Ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

:D Nää du är bäst <3<3<3/sabina

Anonym sa...

hehe så du gjorde en smoothie/glassdrink som jag föreslog? :P hehe visst e det gott??

hur gör du dina?

Elin sa...

mattias: ja det är gott :)
jag gör mina smoothies på lika delar frysta bär, vanlijyoghurt och juice. drygt 1 dl per glas, beroende på storlek :)