onsdag, juli 30, 2008

Where have all the flowers gone?



undra om det är någon mer som delar min humor i detta fall?
ni kan aldrig gissa vad det egentligen är för nåt den beskriver. haha!

anyway, snart är det augusti = skolstart. liksom vart tog sommaren vägen? och varför börjar jag bli förkyld nu? sitter här med ont i halsen, rinnande näsa och allmänt tung i huvudet. var tänkt att jag skulle festa med sis i kolbäck ikväll, men kände mig så himla opepp igår och idag var jag ändå inte så kry så det var ju skitsamma. menmen, skönt att bara kunna slappa.

vad ska jag hitta på nu då? är inte trött, vågar inte sitta i vardagsrummet själv och kolla på film. får väl bli att lägga sig i sängen med teoriboken, nu ska jag ta tag i det j*vla körkortet så jag kan få det så snart jag har fyllt. ska snart boka körlektioner på UVS. ska även ringa vasa om lite papper. <-- NOTE TO MYSELF!

Ciao!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Hahahah!! Vad är den där Kajsa egentligen?? :P

Elin sa...

haha, Sabina gissa!