söndag, juli 13, 2008

strimmor

Jag kan inte riktigt bestämma mig om saker idag. Jag vet inte hur jag vill ha min blogg, tyckte om den senaste "designen" (vad heter design i flertal, heter det så?) men tröttnade, som vanligt. Plus att bakgrunden såg väldigt rosa ut på den datorn jag använder nu i sommar. Så bloggen fick bli ljusbeige. Ska fixa en roligare i höst när jag får tillbaka min skoldator.

Det andra jag inte kan bestämma mig om är vad jag ska ha på mig på lördag!? Fick en svart längre tröja av sis, men hur kul är det att ha svarta kläder på en fest mitt i sommaren? Alternativen jag har att välja på är en grå eller en röd klänning, men de vill jag helst inte ha. Annars har jag tunikor man måste ha shorts/kjol till vilket jag inte har några :( Detta kommer bli veckans problem, för jag kommer antagligen inte komma iväg nånstans heller.
HAR NI NÅT FÖRSLAG, SÅ HÖR AV ER!
- Sabina, du kanske vet nåt jag har som jag kan ha på mig? =P

_____________________________________________________
Förövrigt
fick upp det nya badrumsskåpet igår
har äntligen köpt skåp till våran "trapp- hall", så nu vill jag dekorera dom!
vill ha en riktig garderob NU!
måste färga håret i veckan - utväxt, gillas inte
börjar jobba igen imorgon [söndagsångest] hoppas på sociala medarbetare
tillslut:
Längtar till Winnerbäck- turnén. Ska bli så härligt. Miss Li kommer man också få se. (Fast dåligt att de ska uppträda på olika scener, bäst man kommer i tid)

Allt för mig, ska nog fräscha upp mig med en ansiktsmask :)

Ciao!

Inga kommentarer: