onsdag, juli 09, 2008

Trip

Kanske skulle ta och uppdatera lite. Senaste veckan har jag övningskört, badat, vart nere i Linghem (utanför Linköping) och i Halmstad.

Linghem
Firade pappas kusin Anita som hade fyllt 60. Träffade mina två sysslingar, med fru & barn. Även pappas farbror Arne (som är 94 år och förvånansvärt pigg). Vi spelade ett trädgårdsspel som kallas "Pinne" och åt mat. Riktigt nice när ena sysslingen är kock och Anita gör supergoda efterrätter J

Halmstad
Åkte ner på söndagen. Väl nere gick vi runt i stan en sväng, sen gick vi upp på hotellrummen och käkade, sen blev det tv och sen sova.
På måndagen gick jag och Issa en sväng på stan, medans mamma och pappa åkte paddanbåt. Jag hittade en jättesöt ljusblå siden- klänning. På eftermiddagen åkte vi till Tropikcenter, som var mkt mindre än jag trodde. Men söta och äckliga djur fick man se iaf. På kvällen blev det gott käk.
På tisdagen (igår) åkte vi från hotellet vid tio. Då körde vi till Ullared, där vi först gick runt i små butiker utanför själva varuhuset. Där hittade jag en ljuslykta till fönstret, pandora- smycken och ett par skor. Inne på Gekås köpte jag bl.a. en kortläsare, en taklampa, leggins och en tjocktröja.
Efter det så for vi hemåt.
Skönt!

På måndag börjar man jobba igen, skönt att få lite mer cash J
Nästa helg blir det party, nice!

Ciao!

Inga kommentarer: