onsdag, september 17, 2008

Collide

Satt nyligen och kollade på Idol från igår. Fanns ju ovanligt många killar med gitarr som var jättebra på att sjunga och dessutom var de urgulliga. Jag säger ju att Göteborg är en bra stad! :)

Annars har dagen varit väldigt negativ. Fick imorse reda på att vi ska skolfoto imorgon, även enskilda foton och spexfoto. Vi blev först irriterade för att vi fick reda på det bara dagen innan. Jag vart extra irriterad på att jag blev tvungen att ställa in min körlektion igen!!
Men vi började återigen diskutera vad vi skulle klä ut oss till på spexfotot. Först sa vi könsbyte, sen troll och nu ska vi tydligen vara ninjor?
Inte nog med det, det var massa annat skit som hände också.. Inte en rolig dag alltså!

Men en sak var positiv. Jag lärde mig hur man gjorde en egen pensel i Photoshop :) Tackar de tutorials som finns bra beskrivna på internet! :)

Ciao!

Inga kommentarer: