tisdag, september 16, 2008

'Godnatt bloggen'

tänkte skriva ett litet "godnatt- inlägg" á la söta Ellinor.
Tänkte bara säga till er som läser min blogg och som bryr sig, om ens bara lite, att jag lever. Har ju blivit ett ganska så intensivt bloggande från mig den senaste tiden.

Idag var det ju skola som vanligt, sen ett inställt tåg, som resulterade i att jag satt på stationen i en timme. Sen när jag kom hem blev det käk sen iväg på teorikurs i två timmar, sen var det top model. det var ungefär min tisdag. och så lär den se ut nu framöver med (förutom inställt tåg!!!). skönt att körskolan bara är nerför cykelbanan.

men imorgon är det onsdag och mediekommunikation, så bäst jag lägger mig nu.

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

Svar: Jo jag vet att Sabbaa "började" med de, men jag menar? Det finns så mycket som andra började med som andra gör, jag har tänkt på detta ett tag, men det har inte blivit av förens nu.. :) Men förstår hur du menar.. Okej, fårse vad jag kan göra med "låt-gissnings-tävlingarna" :) haha. :D Tack! :)