onsdag, september 10, 2008

Freezing

Ikväll efter vi hade ätit så gick jag tillbaka upp på mitt rum och eftersom jag alltid har fönstret lite öppet, så var det plöstligt iskallt. Fick dra på mig tjocka strumpor & min nya mysiga tröja :) sen gjorde jag iordning en god kopp vaniljté! Sen fortsatte jag läsa lite teori, tur att bil- kapitlet var kort.

sen vart det dags för top model. (och får vänta en hel vecka med att kolla på idol, som går samtidigt, för på internet måste man nämligen vänta en vecka). till det blev det några goda mandelskorpor. Finns det nåt mysigare än att sitta en höstkväll och dricka té och äta skorpor? tror inte det :)

För övrigt så har jag redan tröttnat på min bloggdesign, den känns inte alls som jag. så funderar på att byta snart igen. Men just nu står min externa hårddisk därnere, vet inte om jag orkar gå ner och hämta den.

Ett litet musiktips till er: Lifehouse!

Ciao!

Inga kommentarer: