torsdag, september 11, 2008

Is this the end?

Sitter och är lite olycklig, för min iPod vill nämligen inte starta :( Det är typ min käraste ägodel eftersom jag älskar musik! Så måste gå och fråga vad som kan vara fel.

Dagen har annars flytit på ganska bra. Den lilla hemlis jag pratade om tidigare här i bloggen, var en intervju. det är allt jag säger nu. Visst det är ingen big thing men ni får se sen vad det är. Sen bar det av till skolan, där vi skulle beställa studentmössor och kläder, ett par mjukisar i mitt fall. Men dyrt var det =/

Imorgon är det fredag, vilket betyder projektarbete och sluta tidigt :) Skönaste dagen, helt klart! Nästa vecka är det antagligen fotografering som gäller! Kul kul :)

Hjälp mig, hur ska jag designa min blogg?

Ciao!

1 kommentar:

Anonym sa...

tänkte du göra en egen decign i ps, lr ta enmall?