lördag, september 06, 2008

Just Dance

sitter och lyssnar på låten Just Dance med Lady GaGa. Så himla bra, man blir nästan lite på partyhumör, även om man är sjuk. För det börjar jag bli. Tror jag har feber, för har ont i kroppen och har blivit förkyld. Men min hals mår bättre idag. Kanske blir ännu mer te ändå framför några filmer, blir väl ungefär så jag kommer spendera dagen.
Det är inte ofta det händer, men nu är typ hela familjen sjuk. Stackars mamma som blir väldigt dålig om hon blir förkyld =/

Inte kunde man sova igår heller, somnade säkert typ 04.00. Satt i PS och fixa lite, sen låg jag och bläddre igenom en tidning med folkhögskolor, så nu har jag två kurser till jag vill gå, så jag har isåfall mina tre år efter studenten bestämda :) Känns bra. Ska bli skönt att ta ett år med en kurs i en helt annan stad, långt från Arboga. Då kanske man hinner sakna det tillräckligt mycket för att vilja bo kvar. Eller så gör man det inte. Det återstår att se. Jag vill gå de kurserna nu, nu, nu!!

Nog om framtidsprat för nu.

Ciao!

Inga kommentarer: