lördag, september 06, 2008

Thank God it's Friday!

Jag kommer älska alla fredaga framöver, typ skönaste dagen i skolan. Har bara projektarbete på schemat då, så det blir antingen fota till vårat projekt eller vara ledig. Me like! :)

Kom ju somsagt hem tidigt idag eftersom lektionen bara håller på till 11.30. Så jag fixa lite lunch på stan och åkte förbi Posten och hämtade en kartong. Så nu är min kamera såld och ivägskickad. När vi ändå var ute och flängde runt stan så passade jag på att köra, haha. Pappa kan ju glömma att få sitta vid ratten nu, börjar ju faktiskt bli ganska bra på det.

När jag kom hem kollade jag lite på datorn, sen slocknade man i 1 ½ timme, så lagom pigg är man nu^^

Kvällen har spenderats med mamma & pappa framför två bra filmer. Fool's Gold, hyfsad film. tycker om när de ska jaga skatter, fast den här var ju inte bara fokuserad på det, men den dög absolut!
Nästa film blev Little Miss Sunshine. Jag kärlekar den filmen. Så himla söt! Rekommenderar den verkligen!
Till filmen blev det två stora muggar te :) Var riktigt skönt för halsen, som inte alls har mått bra idag.

Sängen snart då!
Efter många funderingar, har jag äntligen bestämt mig. Kommer nog bli super :)

Ciao!

Inga kommentarer: