tisdag, september 02, 2008

Time for school

Yes, det kommer nog bli en del bloggande från skolan nu eftersom det är det enda roliga man kan göra, då bilddagboken är spärrad =/

Jag börjar få lite panik. om ca en månad fyller jag 18, vilket kommer bli ganska skönt. men. jag vill ta mitt körkort så fort som möjligt, och med fyra körlektioner kvar känns det väl rätt så lugnt. men det går ju inte så bra att köra hemma, eftersom jag kör passaten vill mamma helst inte köra med mig än och när jag kör med pappa blir det bara bråk.. så får se hur det där går.. snart så kör teorilektionerna igång, bra!

En annan sak jag inte har tänkt på tidigare, förrän Eva och Erica frågade vad jag önskar mig nu när jag blir 18. Jaa... tänker jag. Kommer inte på nåt som jag vet att jag vill ha. Eftersom jag inte vill ha en kamera längre så vet jag inte alls vad jag vill ha.. Mitt pandora- armband är snart fullt, så jag kan inte önska mig det heller. Någon som vet nåt jag behöver? haha =P

Börjar om en kvart, gissar att vi har mediekommunikation (-_-) eftersom religionsläraren inte var här. Bara 7 lektioner kvar och vi har inte ens börjat, härligt!

Ciao!

Inga kommentarer: