tisdag, september 02, 2008

sitter och väntar på att klockan sak bli åtta. för då har mamma pluggat klart för idag och då kan jag spela The Sims 2 som jag äntligen har installerat igen! :) Love it!

Varför har de gjort om här på bloggen? Nu kan man inte ändra storleken på texten.. Tur att man kan blogga i Word!

Om jag verkligen skulle ta mig tid för det jag verkligen skulle vilja kunna, då skulle jag:

- Köpa en kamera och ge mig fan på att bli bra på att fota

- Lära mig koda så jag skulle kunna få en snyggare blogg

- Lägga mer ork på inredning

men jag är så obeslutsam i mig själv. Nu har man ju skolan och körkortet att tänka på också. Men efter studenten kanske man kan ta tag i allt man skulle vilja. Successivt.

Bara 20 minuter kvar nu, foolish jag är..

Ledig imorgon då! :) Micke är bäst ^^

Ciao!

Inga kommentarer: