onsdag, september 03, 2008

Övning ger färdighet

Snart bär det iväg på vattengympa. Kommer ha rejäl träningsvärk imorgon kan jag säga redan nu, för på onsdagar har dom det jobbigaste styrke- passet. Men ska det bli nåt resultat så måste det ju vara jobbigt i början J

Har annars vart ledig idag, så det blev att läsa lite teori, sen åka ner till körskolan. Gjorde ett till teoritest där, nu fick jag 60 av 70 det tar sig. Sen blev det körning i en och en halvtimme. Gick ganska bra, körde mest stadstrafik i Köping. Men eftersom jag verkligen vill ha körkort innan jul så ska det bli mycket teoriplugg och körning nu. Har ju tre körlektioner kvar med körskolan nu, så det får bli mycket körning hemma. Men eftersom nästan alla som har uppkörning genom den körskola jag går på har klarat sig första gången, så känner jag mig ganska säker på att klara mig, bara jag och dom känner att jag är tillräckligt redo J

Aja, time to go.

Ciao!

Inga kommentarer: