måndag, oktober 13, 2008

169 ord



Så var min första vecka som 18- åring avklarad. Har hunnit fixa bankdosa, VISA- kort och öppnat ett e- sparkonto. Tre vuxenpoäng till mig! Det börjas också prata mer om lägenhet. Men det är ju ett tag kvar, som å ena sidan är skönt. Å andra sidan vill jag har något eget nere i stan innan jag flyttar längre hemifrån.

Dagen har bestått av skogspromenad, tv:n och bara allmänt slapp. Men var iaf över till grannen och kollade på deras kamera, som jag fick låna hem :) Så imorgon ska jag ut och fota, så hoppas på fint väder. Så nu är jag inte alls skeptisk till Nikon, kanske slutar med en D60 eller D80, vem vet?
Ska nog ta en tripp till Tuna Park imorgon efter skolan. Då kan jag fråga lite på OnOff och Expert vad de tycker om kamerorna. Ska även köpa ett pannband åt mormor, eftersom de av någon anledning inte har Intersport i stan.

Måndag imorgon så bäst jag släcker ner.

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tror det finns teamsportia i 21an, om det inte måste vara intersport?

bra att du inte är så skeprisk mot nikon längre :D de är ju bra kameror :D ses om en stund :P
kram