måndag, oktober 13, 2008

haha, såg nu att de förra inlägget var nr 369 och rubriken var 169 =P

Idag har jag ont i huvudet och jätteont i min tå! Har haft lite ont väldigt länge, men det har gått att ordna så det inte gör ont på några dagar. men nu är det ganska illa. får nog be mamma ringa vårdcentralen imorgon :S

Idag har jag provat kameran lite mer, men kunde inte prova ute, eftersom det var mulet, kallt och jag knappt kan gå i några skor.
Har även tittat lite mer på vilken kamera jag skulle vilja köpa. Min sammanfattning efter besöket på OnOff är att Nikon D60 känns så liten att hålla i. Likaså med Canon 1000D & 450D, men det är väl en vanesak antar jag. Men om inte D80:n är för dyr kan jag lika gärna satsa på den på en gång, hmm... Måste fråga runt lite så jag kan få olika synpunkter på det hela.

Nu blir det film, orkar inte göra så mycket annat. Blir ingen träning ikväll iaf =/

over and out!

Selma, snart 5 år

1 kommentar:

Anonym sa...

joo jag tycker oxo att D60 är lite liten, gillar D80n mera käns mer profficionell på nått sätt :D